نظافت راه پله در تهران – نظافت راه پله ها با نظافتچی آقا

جهت رزرو نظافتچی برای نظافت راه پله ها کافیت با ما تماس بگیرید

جهت رزرو نظافتچی برای نظافت راه پله ها کافیت با ما تماس بگیرید

مقدمه ای درباره نظافت راه پله ها :

در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی راجع به نظافت راه پله ها بپردازیم. بنابراین تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

نظافت یک ساختمان ابعاد مختلفی دارد یکی از ابعاد نظافت در ساختمان نظافت راه پله ها میباشد.حال لازم است جواب یک سوال را بدهیم چرا باید نظافت راه پله را جدی بگیریم؟؟

معمولا چون راه پله ها اولین مکانی میباشند که افرادی که به ساختمان ورود میکنند از آنجا عبور میکنند  راه پله ها را تبدیل به یکی از مهم ترین فاکتورها برای نظافت کرده است.شرکت پاک مهر نیکو منش در لیست خدمات خود نظافت راه پله ها را نیز جای داده است.تا با نیرویی متخصص و مجرب منزل و محل مورد نظر شما به مکانی تمیز، زیبا  و شیک تبدیل کند .

مواردی که باید در مورد نظافت راه پله ها بدانید:

یکی از اصلی ترین نیازهای انسان، نظافت و پاکیزگی به شمار می رود. برای هر شخص مهم است که در کنار نظافت شخصی، محیط پیرامون وی نیز پاکیزه باشد. از این رو، بایستی به نظافت خانه و نظافت راه پله و سایر مشاعات اهمیت داده شود. با توجه به اینکه راه پله اولین مکانی است که پیش از ورود به خانه در معرض دید افراد است، بنابراین، تمیزی آن تأثیر شگرفی در روحیه افراد و زیبایی محیط اطراف خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی راجع به نظافت راه پله بپردازیم. بنابراین تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مواردی که باید در مورد نظافت راه پله بدانید

مواردی که باید در مورد نظافت راه پله بدانید

راهکار ها و اصول نظافت راه پله ها

همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین قسمت ها در نظافت یک ساختمان نظافت راه پله است. اما نظافت یک راه پله تکنیک های خاص خودش را دارد و باید با دقت بالا و ظرافت بالایی انجام شود.متاسفانه برخی از شرکت ها با کمبود نیروی متخصص در انجام این امر باعث نارضایی فرد مشتری میشوند اما شرکت نظافت ایرانیان با داشتن کادری مجرب و مختصص این امر را با دقت بالا انجام داده واین خود باعث شده تا کمترین نارضایتی از کارگران برای این شرکت پیش بیاید.

نظافت یک راه پله شامل چه مواردی میشود؟

  • نظافت پاگردها
  • نظافت پله ها و راهروها
  • نظافت نرده های ساختمان
  • دستمال کشی دیواره های راه پله ساختمان
  • شستشوی درب و کابین آسانسور
  • پاک کردن شیشه ها از داخل
  • شستن درب ورودی ساختمان
  • شستن محوطه ورودی ساختمان

مراحل نظافت راه پله و مشاعات توسط شرکت پاگ رویال

ابتدا راه پله ها را غبار روبی میکنیم و از بالا تا پایین جارو میزنیم.سپس شروع به تمیز کردن نرده ها و دستمال کشیدن روی آنها میکنیم.بعد از نرده ها سراغ قرنیز ها رفته و آنها را نیز به خوبی تمیز و نظافت میکنیم بعد از طی شدن سه مرحله بالا نوبت به پاک کردن شیشه های موجود در راه پله ها میرسد برای پاک کردن پنجره ابتدا باید خاک آنها را گرفته و سپس با شیشه پاک کن و استفاده از روزنامه برای پاک کردن آن شروع به نظافت این قسمت میکنیم.بعد از همه این مراحل نوبت به طی زدن راه پله ها میرسد و باید راه پله ها را از بالا طی زده و تا پایین می آییم.

چرا نظافت راه پله و سایر مشاعات اهمیت دارد؟

نخستین چیزی که ممکن است هنگام صحبت در مورد نظافت فضاهای مشاع ساختمان به ذهن شما برسد، نظافت راه پله است. هر چند تمیز کردن پارکینگ، آسانسور، کلید و پریزها، دیوارها، لابی، ورودی ساختمان، پشت بام و غیره جزء مشاعات ساختمان محسوب می گردد. ولی علت اینکه تصویر راه پله در ذهن شما تداعی می شود، این است که راه پله ها نخستین نمای داخل ساختمان را تشکیل می دهند. نظافت راه پله ها بایستی به ترتیب و به روش کاملاً اصولی انجام شود. چرا که در این صورت، کثیفی و آلودگی در آن به حداقل میزان ممکن خواهد رسید.

در ادامه به شرح دلایل اهمیت نظافت راه پله ها خواهیم پرداخت.

1-نظافت و تمیزی راه پله بر روحیه و سلامت جسمی افراد تأثیر بسزایی دارد.

2-تمیز بودن راه پله ها نشانگر شخصیت و پاکیزگی ساکنین ساختمان خواهد بود.

3-از سوی دیگر، شیوع ویروس کرونا سبب چند برابر شدن اهمیت نظافت راه پله ها و سایر مشاعات ساختمان شده است. چرا که نظافت این مکان ها نقش بسزایی در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ایفا می کند.

4-همچنین مهمانان شما با نخستین چیزی که هنگام ورود به ساختمان مواجه می شوند، راه پله ها هستند که تمیزی آنها نشانگر پاکیزه بودن شما محسوب می گردد.

نظافت راه پله ها شامل چه مراحلی می شود؟

جهت نظافت و تمیز کردن راه پله ها باید مراحل زیر طی شود:

  • نخست باید جارو زدن کلیه سطوح راه پله از بالا تا پایین انجام شود.
  • بعد از آن تمیز کردن کامل نرده ها و جمع آوری زباله های موجود در راه پله ها صورت می گیرد.
  • در مرحله بعد باید دستمال کشیدن دیوارها انجام شود.
  • در آخر نیز کل سطوح پله ها از بالا تا پایین تی کشیده می شود.

سعی کنید در هنگام نظافت راه پله ها از دستکش و ماسک استفاده نمایید. چرا که احتمال ایجاد صدمات پوستی و تنفسی به جهت استفاده از مواد ضد عفونی کننده و شوینده زیاد است. علاوه بر آن، بوی ناخوشایند مواد شوینده تا حدودی آزاردهنده خواهد بود. نظافت راه پله ها باید با توجه به تعداد واحدهای هر طبقه، میزان اهمیت نظافت راه پله از دید ساکنین، تعداد طبقات ساختمان و همچنین رعایت بهداشت از سوی ساکنین به صورت ماهانه یا هفتگی انجام شود. در ادامه می خواهیم در مورد ارائه خدمات نظافت راه پله توسط شرکت های خدماتی صحبت کنیم.

نظافت راه پله ها شامل چه مراحلی می شود؟

نظافت راه پله ها شامل چه مراحلی می شود؟

ارائه خدمات نظافت راه پله و مشاعات توسط شرکت های خدماتی

نظافت راه پله ها و مشاعات ساختمان توسط شرکت های خدماتی نظافت، بخش های زیر را شامل می شود:

  • نظافت حیاط و پارکینگ :

یکی از بخش های مشاع ساختمان که باید نظافت شود، حیاط و پارکینگ است. این قسمت از ساختمان ممکن است به جهت باقی ماندن رد لاستیک بر روی موزاییک و سرامیک دارای ظاهری ناخوشایند شود و از این رو، باید در اسرع وقت اقدام به نظافت آن نمود.

  • نظافت راه پله های ساختمان:

شستشوی دیوارها، پله ها و کف جزء نظافت راه پله محسوب می شود. می توان گفت که تمیزی یک خانه از نظافت راه پله آغاز شده و به نظافت درون خانه می رسد. بنابراین، بایستی نظافت کف راه پله، نرده ها و دیوارها به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

  • نظافت محوطه و راهروها:

از دیگر بخش های مشاع ساختمان که می توان به آن اشاره نمود، راهروی آن است. به خاطر داشته باشید که برای مثال، تمیز کردن مواد شیمیایی که در پارکینگ ریخته است یا جابجا کردن وسایل موجود در راه پله ها از خدمات اولیه محسوب نمی شود. از این رو، سعی کنید این موارد را پیش از اعزام نظافتچی با کارشناسان شرکت خدماتی هماهنگ نمایید. علاوه بر آن، در صورت نیاز با شرکت در رابطه با خدماتی که نیازمند استفاده از مواد شوینده خاص است، صحبت کنید.

  • نظافت داخل کابین آسانسور:

نظافت درون کابین آسانسور و دکمه های آن به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا اهمیت زیادی پیدا کرده است. چرا که این قسمت ها توسط همه ساکنین ساختمان لمس می شود و بایستی حتماً نظافت شود.

  • تمیز کردن پشت بام:

محاسبه هزینه نظافت پشت بام بر حسب متر مربع صورت می گیرد و شستشو و جارو زدن آن را شامل خواهد شد. سعی کنید با تغییر هر فصل، پشت بام را تمیز کرده تا از این طریق مانع از گرفتگی چاه و تخلیه نشدن آب باران و برف به دلیل وجود آشغال ها و گرد و خاک شوید. زیرا احتمال نم دادن سقف به علت وجود آب جمع شده در پشت بام و همچنین به بار آمدن هزینه های اضافی وجود دارد.

  • نظافت نرده های راه پله:

شما می توانید از نیروی نظافتچی، درخواست تمیز کردن نرده ها را با کمک مواد پاک کننده نمایید. چرا که این بخش نیز به علت دست خوردن ساکنین آپارتمان نیاز به نظافت دارد.

مواد شوینده مناسب برای نظافت یک راه پله

قطعا برای نظافت یک راه پله باید به استفاده از مواد شوینده آن دقت کرد به این صورت که باید برای نظافت یک راه پله به جنس مصالح آن راه پله نیز دقت کرده و با توجه به جنس مصالح مواد شوینده مناسب آن را انتخاب کرد.

الف )انواع راه پله ها در ساختمان ها

۱. پله مستقیم یک طرفه

۲. پله دوطرفه با دو بازو و پاگرد وسط

۳. پله دوطرفه با سه بازو و پاگرد وسط

۴. پله سه طرفه با سه بازو و دو پاگرد

ب) پله های پیچ

۱. پله پیچ قائم

۲. پله پیچ کامل

۳. پله پیچ تزئینی

مجموعه خدمات فوق و طی کردن هر مرحله با دقت بالا و ظرافت بالا باعث شده تا شرکت نظافت ایرانیان  به یکی از محبوبترین شرکت ها در حوزه نظافت ساختمان و راه پله شود.

یکی از مهم ترین مزیت های این شرکت نسبت به رقبا تضمین کیفیت کار به مشتریان خود میباشد.که این خود باعث شده مشتریان با خیالی آسوده به انتخاب این شرکت برای انجام امور خود مراجعه کنند .

در صورت تمایل به ارتباط با ما و عقد قرارداد لطفا با ما تماس بگیرید.

Screenshot ۲۰۲۲۱۱۲۶ ۰۲۰۵۴۱

ارائه خدمات نظافت راه پله و مشاعات توسط شرکت های خدماتی

  • تمیز کردن درب های ورودی ساختمان:

از دیگر وظایف نظافتچی، تمیز کردن درب های ورودی ساختمان محسوب می شود. شما می توانید در صورت نیاز از نظافتچی بخواهید که درب ورودی را یا با یک دستمال نمدار تمیز کند و یا این کار را با شلنگ آب انجام دهد.

  • نظافت کلید ها و پریزها:

تمیز کردن کلیدها و پریزها به جهت دست خوردن افراد و نشستن چرک و گرد و خاک بر روی آن امری ضروری به شمار می رود.

  • پاک کردن پنجره ها و شیشه های راهروی ساختمان:

منظور از شیشه ها در اینجا، قسمت داخلی آن می باشد، چرا که بخش خارجی شیشه ها به جهت زیاد بودن ارتفاع جزء خدمات تخصصی محسوب می شود و ممکن است به ابزار و وسایل ویژه احتیاج داشته باشد.

چه کسی باید لوازم و مواد شوینده جهت نظافت را تهیه نماید؟

مشتری باید اقدام به تهیه مواد شوینده و لوازم مورد نیاز جهت نظافت راه پله ها و مشاعات ساختمان نماید. البته واگذار کردن این مسئولیت به نظافتچی در خیلی از موارد امکانپذیر بوده و بعداً باید به صورت جداگانه پرداخت هزینه آن به نیروی نظافتی توسط مشتری صورت گیرد. مزیت این کار این است که نیروی نظافتی با در اختیار داشتن لیست کاملی از وسایل و مواد شوینده مورد نیاز، سریعتر کار شما را انجام خواهد داد.

در خیلی از مواقع که خدمات دوره ای و منظم برای نظافت راه پله در نظر گرفته می شود و یک نظافتچی ثابت از سوی شرکت برای این کار استخدام می شود، تهیه و خرید لوازم مورد نیاز با هماهنگی و هزینه مشتری توسط نظافتچی صورت می گیرد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر برای نخستین بار قصد استفاده از خدمات یک شرکت نظافتی را دارید، حتماً در رابطه با این موضوع با شرکت صحبت کنید.

نه تنها تهیه لوازم و مواد شوینده مورد نیاز توسط نظافتچی می تواند در وقت شما صرفه جویی کند، بلکه سبب کاهش ریسک خرید مواد آسیب زا خواهد شد. چرا که نظافتچی با تجربه، آشنایی کافی با مواد شوینده مختلف جهت نظافت هر نوع سطوحی را دارد.

چرا باید نظافت راه پله را به نظافتچی شرکت خدمات نظافتی محول کنیم؟

شرکت های خدماتی مانند شرکت نظافتی ایرانیان، مجرب ترین و حرفه ای ترین افراد را در حداقل زمان ممکن جهت نظافت محل مورد نظر شما انتخاب و اعزام می کنند. علاوه بر آن، می توانید با کمک این شرکت ها برای نظافت هفتگی و روزانه راه پله ها و مشاعات ساختمان خود برنامه ریزی کرده و از خدمات با کیفیت و مطلوب آنها بهره مند شوید.

Screenshot ۲۰۲۲۱۱۲۶ ۰۲۰۵۵۱

چرا باید نظافت راه پله را به نظافتچی شرکت خدمات نظافتی محول کنیم؟

از دیگر مزایای بکارگیری نیروهای خدمات نظافت شرکتی می توان به کاهش هزینه های شستشو و نظافت توسط متخصصین این امر اشاره نمود. چرا که نیروهای نظافتچی در استفاده از آب و مواد شوینده و همچنین زمان صرفه جویی می کنند. علاوه بر آن، با بکارگیری این نیروها به پرداخت هزینه های اضافی غیر متعارف نیازی نبوده و هزینه ها بدون هرگونه ابهامی و به صورت شفاف از مشتری دریافت می شود.

چگونه میتوانیم راه پله خود را تمیز کنیم؟

اولا نیاز نیست هر روز راهرو را تمیز کنیم برای نظافت راه پله هر 15روز یا هرماه کافیست.

اگر برای نظافت راه پله ها خود از شرکت های خدماتی نیرو درخواست می کنید بهتر است نظافتچی آقا درخواست کنید

چون آقایون کارشون در این تمیزکردن راه پله بهتر است برای اطلاع بیشتر از ویژگی های نظافتچی آقا و نظافتچی خانم مقاله های مربوط به آن ها را مطالعه کنید.

برای_رزرو_نظافتچی_اینجا_کلیک_کنید

تمیز کردن راه پله شامل چه جاهایی می شود؟

  • شیشه های پنجره ها

  •  کابین آسانسور و درب آن
  • پارکینگ و حیاط
  • محوطه و راهرو
  • تمیز کردن کلید و پریز
  • نظافت راهرو (بهتر است از بالا به پایین تمیز شود)

مراحل نظافت راه پله ها به صورت قد به قدم:

برای تمیزکردن راهرو به صورت کلی نظافتچی آقا مورد استفاده قرار میگیرد چرا که نظافتچی خانم در اماکن عمومی مئذب خواهد بود

و ارائه خدمات برایشان بسیار سخت میشود نظافتچی خانم نظافت خانه را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد.

نظافتچی آقا ابتدا از بالاترین قسمت پلها شروع به جاروکشی باید کند تا مقابل درب ورودی منزل

و سپس تمامی پنجره ها و دربها و کلید پیریزها را باید تمیز کند.

نکات مهم در مورد نظافت پلها و پارکینگ

نظافتچی زمانی که میخواهد پارکینگ و حیاط را تمیز کند باید قبل از تمیز کردن پلها و اتاقک اسانسور باشد

زیرا ساکنین ساختمان زمان رفت و آمد دوباره خیسی و کثیفی پارکینگ را به راهرو و اسانسور انتقال میهند

پس ابتذا حیاط و پارکینگ را شستشو و آبگیری باید بشود سپس به سراغ مراحل بعد نظافت راهرو بروند.

سخت ترین و زمانبر ترین نقطه هم تمیز کردن حیاط وپارکینگ میباشد.

چرا شرکت خدماتی نظافت ایرانیان را انتخاب کنیم ؟

  • استفاده از نظافتچی های مجرب و متخصص
  • استفاده از افرادی سالم و قابل اعتماد
  • بیمه حوادث شخص برای کارگزاران شرکت
  • ضمانت بعد از کار به صورت جدی حتی بعد از خروج نظافتچی
  • ارسال معرفی نامه معتبر همراه کارپردازان برای ورود به منزل
  • استفاده از چهار نوع مواد شوینده رایگان
رزرو نظافتچی جهت نظافت راه پله ها رزرو نظافتچی جهت نظافت راه پله ها[/caption]

بهترین شرکت برای نظافت راه پله

اگر شما نیز به دنبال بهترین و مناسب ترین شرکت خدماتی برای تمیزکردن راه پله های خود هستید، می توانید این فرصت طلایی را از دست نداده

و همین حالا با همکاران و دوستان ما در تماس باشید.

لازم است اشاره کنیم که شرکت های موفق بسیار زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند که بی شک یکی از بهترین

و معتبرترین این شرکت ها، شرکت خدماتی و نظافتی ما تشکیل داد است.

نظافت راه پله ها نیازمند یک سری مهارت های بسیار خاصی می باشد

که بایستی نظافتچی از این مهارت ها برخوردار بوده

و بتواند تمیزی فوق العاده ای را برای شما به ارمغان آورد.

همچنین توجه داشتن به نکات ایمنی نیز از دیگر مهمترین آیتم هایی می باشد که بایستی در تمیزی و نظافت راه پله ها به آن توجه نمود

چرا که در غیر این صورت ممکن است اتفاق های ناگواری را مشاهده کنید.

شما هم می توانید در زمان مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید

و بهترین نظافتچی ما را برای تمیز کردن راه پله های ساختمان خود استخدام کنید.

آیا در نظافت راه پله ها ضد عفونی هم لازم است؟

در نظافت راه پله ها توصیه می شود که حتما از مواد ضدعفونی نیز استفاده شود

تا از این طریق بهترین تمیزی را در این مکان ها به ارمغان آورد.

همچنین نظافت راه پله به همراه ضد عفونی کردن آنها می توانید شاهد افزایش هزینه های مربوط به تمیزی راه پله باشید.

ضد عفونی راه پله ها به وسیله مواد بسیار قوی و با کیفیتی صورت می گیرد

که همکاران ما سعی دارند تا از بهترین این مواد استفاده کرده

و تمیزی فوق العاده ای را برای شما به ارمغان آورند.

لازم است که تمیز کردن راه پله های خود را به تاخیر و تعویق نیندازید و همین حالا اقدامات مربوط را انجام دهید.

حتما مطالعه شود

شرکت خدماتی نظافتی ایرانیان با ارائه بهترین خدمات موجود توانسته برتری بسیاری را از نظر مشتریان جلب کند .

این شرکت از بهترین مواد شوینده استفاده میکند و با استفاده از کادری مجرب

و کاملا حرفه ای می تواند بهترین خدمات را h شما ارائه کند

یکی از مهم ترین برتری های شرکت خدماتی ایرانیان تضمین کار است ،

پرداخت هزینه نظافت راه پله در تهران:

زمانی که نظافتچی جهت نظافت راه پله ها درخواست میکنید وقت و اینکه حضور داشته باشید در منزل را در نظر بگیرید.

هرگز قبل از اتمام کار دستمزد نظافتچی راه پله را پرداخت نکنید.

همیشه یک ساعت قبل از اتمام کار به محل کار سرکشی کنید اگر مشکلی نبود دستمزد نظافتچی را پرداخت کنید.

ساعت اول اگر از نظافتچی خود ناراضی بودید او را بدون پرداخت هزینه میتوانید برگردانید و یا نظافتچی دیگری از شرکت در خواست کنید.

نظافت راه پله ها به صورت ساعتی میباشد و اگر مراحل نظافت راه پله ها طولانی شود

و دیوار یا پشت بام هم در دستور کار قرار گیرد احتمال ورود نظافتچی به ساعات اضافه کاری میباشد.

اگر دستمزد نظافتچی را پرداخت کردید و متوجه کمکاری ایشان شدید نگران نباشید با شرکت تماس بگیرید

نظافتچی برای بر طرف کردن نقاط کثیف مجدد خدمت شما خواهد رسید.

نظافت راه پله در تهران:

 یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی می باشد که امروزه بسیار از افراد به دنبال آن هستند تا از این طریق نظافت فوق العاده ای را در ساختمان خود به وجود آورند.

شما هم برای تمیزکردن راه پله می توانید این فرصت طلایی را از دست ندهید و هم اکنون با همکاران ما در تماس باشید.

نظافت راه پله در تهران چگونه صورت می گیرد؟

آیا شما نیز به دنبال بهترین و معتبرترین شرکت های خدماتی برای نظافت راه پله های ساختمان خود هستید؟

آیا می دانید که هزینه ها و تعرفه های مربوط به تمیزی راه پله ها چقدر می باشد؟

از شما دعوت خواهیم کرد که مقاله ما را تا پایان و انتها همراهی نموده و از این طریق جالب ترین و بهترین اطلاعات را به دست آورید.

تمیزکردن بخش ها و قسمت های مختلف ساختمان یکی از مهمترین و اصلی ترین نگرانی های بسیاری از افراد در روزهای اخیر می باشد

که بی شک تمیز کردن راه پله ها از سخت ترین و مشکلترین این کارهای نظافتی می باشد. راه پله ها به دلایل تردد های بسیار مکرر به سرعت کثیف شد

و نیاز به تمیزی پیدا می کند به همین جهت توصیه می شود که حتما توجه لازم را برای نظافت راه پله داشته باشید و برای این منظور نیز می توانید با شرکت های خدماتی در این خصوص تماس لازم را بگیرید.

همچنین لازم است بدانید که  تمیزی راه پله یک کار سخت و زمان بری بوده و برای تمیز کردن آنها بایستی انرژی بسیار زیادی را صرف کرد.

همچنین این روزها نیز با شیوع بیماری کرونا، حساسیت بسیاری از افراد برای نظافت منزل و قسمت های مختلف ساختمان شان نیز افزایش یافته است

و شما هم می توانید این فرصت طلایی و بی نظیر را از دست ندهید و همین حالا با همکاران ما در تماس باشید و بهترین خدمات را در این زمینه برای خود به ارمغان آورید.

در ادامه مقاله می خواهیم در مورد بهترین شرکت خدماتی برا نظافت و تمیزی راه پله ها توضیحات و مطالب بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

با ما همراه باشید.

هزینه های مربوط به نظافت راه پله در تهران :

نظافت راه پله همانطور که اشاره شد، یکی از مهمترین کارهایی می باشد که در روزهای اخیر بسیاری از افراد با آن درگیر هستند

و شما نیز می توانید با توجه به زمان آزاد خود، یکی از بهترین و مناسب ترین نظافتچی مورد نظرتان را استخدام کرده و نظافت و تمیز کردن راهرو های خود را به دست آن بسپارید.

البته در نظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین سوال هایی که ذهن بسیاری از افراد را مشغول کرده است، هزینه های مربوط به نظافت راهرو ها می باشد.

بی شک آیتم ها و عوامل بسیار متعددی در تعیین و مشخص کردن هزینه های مربوط به نظافت و تمیزی راه پله وجود دارد

که شما می توانید با توجه به این آیتم ها، از بهترین و بی نظیرترین خدمات برخوردار شوید.

از مهمترین و اصلی ترین آیتم های تاثیر گذار در هزینه های مربوط به این مدل از نظافت می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

    • تعداد پله ها
    •  استخدام نظافتچی آقا یا خانم
    • نوع مواد شوینده مورد استفاده
    •  مناسب ترین زمان برای تماس با شرکت خدماتی
    • شما هم می توانید با در نظر گرفتن آیتم های گفته شده، بهترین و بی نظیرترین خدمات را برای خود به ارمغان آورید.

برای نظافت راه پله نظافتچی خانم مناسب است یا آقا؟

از دیگر سوال هایی که ممکن است ذهن شما را به سوی خود جذب کند، استخدام بهترین و مناسب ترین نظافتچی برای نظافت راهرو ها می باشد.

بالا رفتن از پله ها و تمیز کردن آنها، نیازمند یک قدرت و انرژی بالایی بوده که همین امر نیز سبب شده است

تا نظافتچی آقا، یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای نظافت راه پله در تهران می باشد

و شما می توانید قدرتمندترین این افراد را برای نظافت راهرو های ساختمان خود انتخاب کنید.

همکاران ما نیز از قدرت بسیار فوق العاده ای برخوردار هستند و می توانند نظافت راهرو ها ساختمان شما را در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل تمیز نمایند.

البته اگر تعداد پله های ساختمان تان کم است، می توانید از نظافتچیان خانم نیز برای نظافت و تمیزی راه پله درخواست کمک داشته باشید.

توصیه می شود که این روزها حتما نظافت ساختمان به خصوص راه پله ها را جدی بگیرید

که از این طریق بتوانیم بیماری کرونا را شکست داده به زندگی عادی جامعه برگردیم.

بهترین شرکت برای نظافت راه پله در تهران :

اگر شما نیز به دنبال بهترین و مناسب ترین شرکت خدماتی برای نظافت راه پله های خود هستید،

می توانید این فرصت طلایی را از دست ندادهو همین حالا با همکاران و دوستان ما در تماس باشید.

لازم است اشاره کنیم که شرکت های موفق بسیار زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند

که بی شک یکی از بهترین و معتبرترین این شرکت ها، شرکت خدماتی و نظافتی ما میباشد.

نظافت راه پله ها نیازمند یک سری مهارت های بسیار خاصی می باشد

که بایستی نظافتچی از این مهارت ها برخوردار بوده و بتواند تمیزی فوق العاده ای را برای شما به ارمغان آورد.

همچنین توجه داشتن به نکات ایمنی نیز از دیگر مهمترین آیتم هایی می باشد که بایستی در نظافت و تمیزی راه پله به آن توجه نمود چرا که در غیر این صورت ممکن است اتفاق های ناگواری را مشاهده کنید.

شما هم می توانید در زمان مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید و بهترین نظافتچی ما را برای نظافت و تمیز کردن راه پله های ساختمان خود استخدام کنید.

آیا در نظافت راه پله در تهران ضد عفونی هم لازم است؟

در نظافت راه پله در تهران توصیه می شود که حتما از مواد ضدعفونی نیز استفاده شود تا از این طریق بهترین تمیزی را در این مکان ها به ارمغان آورد.

همچنین نظافت راهرو به همراه ضد عفونی کردن آنها می توانید شاهد افزایش هزینه های مربوط به نظافت راهرو ها باشید.

ضد عفونی راه پله ها به وسیله مواد بسیار قوی و با کیفیتی صورت می گیرد که همکاران ما سعی دارند

تا از بهترین این مواد استفاده کرده و تمیزی فوق العاده ای را برای شما به ارمغان آورند.

لازم است که نظافت و تمیز کردن راه پله های خود را به تاخیر و تعویق نیندازید و همین حالا اقدامات مربوط را انجام دهید.

نظافت راه پله ها توسط نظافتچی خانم انجام میشود یا نظافتچی آقا؟

نظافت راهرو و مشاعات در ایرانیان توسط نظافتچی آقا انجام میشود چراکه نظافتچی آقا در مکان های عمومی توانایی های بیشتری دارد و راحت تر میتواند امور محوله را انجام دهد.

نظافتچی خانم بابت نظافت و تمیزکاری امور داخلی منزل کارایی بیشتری دارد و به همین دلیل نظافتچی خانم برای نظافت راهرو و مشاعات اعزام نمیشود.

آیا زمان نظافت راه پله ها امر ضد عفونی هم انجام میشود!

برای نظافت راهرو نظافتچی اعزامی تمامی اموری که شما از ایشان بخواهید انجام میدهد و اینکه شما باید لوازم مورد نیاز را در اختیار ایشان قرار دهید تا به بهترین شکل ممکن امر نظافت و ضد عفونی انجام بپذیرد

ولی اگر حساسیت خاصی دارید ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما به صورت دوره ای از شرکت هایی که امور ضد عفونی را نیز انجام میدهند هم استفاده کنید تا با خیالی آسوده به منزل مراجعه کنید.

سوالی که همیشه ذهن مشتری را درگیر میکند این است که نظافت راه پله ها شامل چه مسائلی میشود:

نظافت راهرو از درب ورودی منزل تا درب پشت بام تمام نقاط را شامل میشود پارکینگها ، نردها ، پلها و درب های ورودی که در این قسمت به آنها اشاره میکنیم :

  • نظافت راهرو خت

  • نظافت و تمیزکردن پاگردها
  • دستمال‌کشیدن قرنیزها
  • تمیزکردن نرده‌ها
  • تمیزکردن و دستمال کشی (یا تی) دیوارها
  • شستشن کابین آسانسور و درب آن
  • تمیزکردن شیشه ها از قسمت داخلی و تا جایی که دست نظافتچی برسد
  • شستشوی درهای ورودی
  • تمیزکردن حیاط و محوطه ورودی راه پله

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد نظافت راهرو و بخش های مشاع ساختمان صحبت کردیم. همانگونه که در مطالب فوق ذکر شد، مواردی از قبیل نظافت دیوارها، کف ساختمان، نرده ها و غیره جزء نظافت راه پله در تهران و مشاعات محسوب می شود.

سعی کنید به سراغ نیروهای خدمات نظافتی مجرب، متخصص و قابل اعتماد در این زمینه بروید تا از این طریق از بهترین خدمات بهره مند شوید.

یادتان باشد که نه تنها با سپردن نظافت ساختمان و نظافت راه پله در تهران خود به نیروهای شرکتی می توانید با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید، بلکه مزایایی از قبیل کاهش هزینه های شستشو و نظافت و همچنین صرفه جویی در مصرف شوینده و آب نیز شامل حال شما خواهد شد.

By |2024-03-14T15:22:55+03:30آگوست 23rd, 2016|دسته‌بندی نشده|دیدگاه‌ها برای نظافت راه پله در تهران – نظافت راه پله ها با نظافتچی آقا بسته هستند

درباره شرکت :

درباره ما
شرکت خدمات نظافتی ایرانیان که با نام تجاری سپهر جرجند ایرانیان در سال 1393به ثبت رسیده ( که از طریق سامانه ilenc.ir قابل پیگیری و استعلام هست ) و با اخذ مجوز های لازم شروع بکار نموده است که قبل از ثبت شرکت در قالب موسسه با نام پاک رویال شروع به کار نمود که به دلیل کپی برداری های فراوان تصمیم به تغییر نام گرفته شد و با نام نظافت ایرانیان در زمینه ارائه خدمات نظافت و امور منزل به خدمات رسانی خود ادامه داده است که هم اکنون تحت پوشش شرکت “پاک مهر نیکو منش ” با شماره ثبت : 519964 مشغول خدمات رسانی می باشد و تا به امروز هیچ شکایت و اعتراضی نداشته است که این نشانگر عملکرد عالی مسؤلین مجموعه میباشد.
توجه داشته باشید زمانی که تصمیم به همکاری با مجموعه یا شرکتی را میگیرید حتما چند دقیقه وقت جهت مراجعه به سامانه های اطلاع رسانی جهت استعلام اطلاعات ارائه شده بگذارید تا در آینده متضرر نشوید.

با تشکر فراوان
مدیریت شرکت خدمات نظافتی پاک مهر نیکو منش