نظافت خانه در تهران

//نظافت خانه در تهران

نظافت خانه در تهران

نظافت خانه و نظافت راه پله

نظافت خانه نظافت راه پله _ شرکت خدماتی _ شرکت نظافتی _ نظافت

نظافت خانه نظافت راه پله _ شرکت خدماتی _ شرکت نظافتی _ نظافت

مقدمه نظافت خانه و نظافت راه پله :

پیروی از یک روش صحیح و داشتن یک برنامه هفتگی مناسب جهت نظافت خانه و نظافت راه پله می تواند محیط خانه را در شرایط مطلوبی نگه دارد.

نکاتی درباره نظافت خانه و نظافت راه پله

یکی از امور مهم منزل که می توان به آن اشاره نمود، نظافت خانه است.

هر چند ممکن است شما صاحب منزل مجللی نباشید، ولی می توانید جذابیت و زیبایی خانه خود را با گردگیری منظم و رعایت نظافت در آن افزایش دهید.

نظافت خانه و نظافت راه پله می تواند آرامش روحی و روانی افراد را به دنبال داشته باشد. خوب است افراد پس از پشت سر گذاشتن یک روز پرکار و خسته کننده، برای بدست آوردن آرامش خود وارد یک منزل مرتب و منظم شوند.

در برخی مواقع افراد به جهت مشغله های زیاد کاری، فرصت و توانایی لازم جهت گردگیری و نظافت خانه و نظافت راه پله را ندارند.

اینجاست که نقش شرکت خدمات نظافت پر رنگ تر جلوه می کند. در این مقاله از شرکت خدمات نظافتی ایرانیان می خواهیم نکاتی را در مورد نظافت خانه مطرح کنیم. بنابراین تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

C:\Users\m\Desktop\بلاتنمک.jpg

نکاتی درباره نظافت خانه و نظافت راه پله

بکارگیری بهترین روش جهت نظافت خانه و نظافت راه پله

هر چند یکی از امور دشوار خانه داری، نظافت منزل به شمار می رود، اما شما با استفاده از یک روش مناسب و داشتن کمی برنامه ریزی، می توانید در کمترین زمان، خانه خود را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید. در این قسمت می خواهیم به ارائه روش هایی که توسط نظافتچی ها و کارشناسان حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد بپردازیم تا شما بتوانید با بکارگیری این ترفندها و نکات، نظافت خانه و نظافت راه پله خود را در حداقل زمان ممکن انجام دهید.

در صورتی که قصد کاهش مدت زمان نظافت خانه خود را دارید، بایستی همواره آن را تمیز نگه دارید. یعنی بهتر است به نظافت خانه و نظافت راه پله خود هر 2 هفته یکبار به شکل کامل بپردازید.

چه کنیم زمان نظافت خانه و نظافت راه پله کمتر شود؟

1- سعی کنید هنگام نظافت خانه و نظافت راه پله ها از روش چپ به راست و از بالا به پایین استفاده کنید. به عبارت دیگر، جهت نظافت اتاق، نخست به سراغ میز پذیرایی نروید و پس از آن شستن و تمیز کردن پرده ها را در پیش نگیرید. بلکه همواره کار خود را از بالای اتاق آغاز کرده یعنی گردگیری پنکه سقفی و لوستر را انجام دهید. چرا که در غیر اینصورت، امکان نشستن گرد و غبار لوستر و پرده ها بر روی میزی که تازه آن را تمیز کرده اید، وجود دارد و در نتیجه باید مجدداً آنها را پاک کرده و زحمت تان زیاد خواهد شد.

علاوه بر آن، روش تمیز کردن از چپ به راست، سبب می شود که نظافت از نقطه ای به نقطه دیگر به ترتیب صورت گیرد تا تمام فضای اتاق تمیز شود و به نوعی مانع از دوباره کاری شما خواهد شد.

سایر ترفندها برای نظافت خانه

2-در صورتی که در پی کاهش زمان نظافت خانه و نظافت راه پله خود هستید، بایستی اکثر وقت ها آن را تمیز نگه دارید. به عبارت دیگر، به صورت کامل هر 2 هفته یکبار، نظافت خانه خود را انجام دهید. چرا که این کار، نه تنها سبب حفظ زیبایی ظاهر منزل شما می گردد، بلکه دیگر از کارهای دشوار تمیز کردن خانه خلاص خواهید شد. پیشنهاد ما به شما این است که علاوه بر روش های نظافت سریع، به دنبال یادگیری راه های تمیز نگه داشتن منزل نیز باشید.

3-دور اندیش بودن نیز می تواند در نظافت منزل به کارتان آید. به عبارت دیگر، بهترین روش جهت تمیز نگه داشتن منزل این است که جلوی بروز بعضی مشکلات را پیش از شروع آنها بگیرید. برای مثال، پس از هر بار دوش گرفتن، می توانید اقدام به اسپری کردن شوینده دوش بر روی آن کنید. با این ترفند، مانع از جمع شدن آلودگی و کثیفی در حمام می شوید و دیگر به پاک کردن مجدد این مکان نیازی نخواهد بود.

اقدامات لازم جهت تمیز نگه داشتن منزل

از دیگر اقداماتی که می توانید در این زمینه انجام دهید عبارتند از:

C:\Users\m\Desktop\لباتن.jpg

بکارگیری بهترین روش جهت نظافت خانه

  • روی میز غذا را پس از هر وعده غذایی تمیز کنید.
  • سعی کنید بعد از هر بار حمام کردن، شیرآلات و دیوارها را با آب بشویید و بر روی نقاط دارای جرم، چندین قطره جرم گیر بریزید. انجام این کارها مانع از جرم گرفتن این نقاط می شود.
  • برای داشتن آشپزخانه ای تمیز، اقدام به تمیز کردن نقاطی که بر روی آن پس از طبخ غذا چربی جمع شده نمایید. برای این کار به سراغ پاک کننده های مخصوص یا آب گرم بروید. چرا که تمیز کردن لکه ها و چربی ها با گذشت زمان سخت تر خواهد شد.
  • سینک دستشویی را بعد از هر بار مسواک زدن دندان ها، تمیز کنید.
  • همه لباس های کثیف خود را قبل از صبحانه خوردن، درون ماشین لباسشویی گذاشته و به سراغ انجام سایر کارهای خود بروید. پس از پایان چرخه شستشو، لباس ها را از داخل ماشین خارج کرده و آنها را آویزان نمایید.
  • سعی کنید ظرف ها را بعد از غذا خوردن به جای قرار دادن درون سینک ظرفشویی، داخل ماشین ظرفشویی بگذارید.
  • بعد از غذا پختن، قابلمه ها را سریعتر درون آب قرار دهید تا خیس بخورند.

معرفی یکسری نکات مهم جهت نظافت خانه و نظافت راه پله

در ادامه این مقاله قصد داریم یکسری نکات مهم جهت نظافت خانه و نظافت راه پله را برای شما شرح دهیم.

  • بهتر است با ریختن یک قطره مایع ظرفشویی در یک گالن آب، اقدام به پاک کردن و شستشوی حرفه ای پنجره ها نمایید. با نم دار کردن یک دستمال، به پاک کردن شیشه ها بپردازید. از حرکات دست بالا و پایین و افقی برای انجام این کار استفاده کنید. سعی کنید از تمیز کردن پنجره با حوله کاغذی یا روزنامه و با مالش دایره ای اجتناب کنید، چرا که احتمال برجا ماندن رگه هایی بر روی شیشه وجود دارد. در آخر نیز اقدام به استفاده از ابزار شیشه پاک کن با تیغه های پلاستیکی نمایید. بدین منظور، پس از هر بار کشیدن تیغه از بالا به پایین بر روی شیشه، آن را در پایین پاک کنید.

C:\Users\m\Desktop\ائوو.ئدذ.jpg

معرفی یکسری نکات مهم جهت نظافت خانه و نظافت راه پله

  • همانطور که می دانید، معمولاً بر روی کابینت های آشپزخانه به ویژه کابینت های بالایی و کناری اجاق گاز، چربی زیادی جمع می شود. برای از بین بردن این چربی ها می توانید به سراغ یک ماده شوینده یا پاک کننده چربی استاندارد ظرفشویی بروید. بدین منظور اقدام به مخلوط کردن تقریباً 30 گرم ماده شوینده با 4.5 لیتر آب ولرم نمایید. سپس با آغشته کردن کابینت ها به این محلول به کمک یک دستمال یا اسفنج تمیز، چربی های روی آن را پاک کنید. اطمینان حاصل کنید که این محلول آسیبی به روکش کابینت وارد نمی کند و یا سبب تغییر رنگ آن نمی شود. پس از آن، با کمک آب گرم و یک اسفنج دیگر اقدام به پاک کردن آن نمایید. به منظور از تمیزی لکه های چربی سخت تر می توانید جوش شیرین را با آب مخلوط نمایید.
  • از دیگر بخش های منزل که نظافت آن بسیار اهمیت دارد، حمام است. در حمام های فاقد تهویه مناسب، به علت باقی ماندن آب بر روی دیوارها پس از استحمام، کپک ایجاد خواهد شد. برای از تمیزی این کپک ها، پس از استفاده پراکسید هیدروژن درون یک بطری، آن را بر روی کپک اسپری کنید و اجازه دهید سه تا پنج دقیقه ای در آنجا بماند. بهتر است فن تهویه را پس از دوش روشن کرده و از این طریق مانع از بازگشت مجدد کپک شوید. بعد از اتمام کارتان، اقدام به خشک کردن آب از روی دوش و کاشی های دیوار نمایید.

استخدام نیروی نظافتچی جهت نظافت خانه

شما می توانید با استخدام یک نیروی نظافتی شرکتی، نظافت خانه و نظافت راه پله را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. البته به تصور برخی ها، نیروهای نظافتچی به اندازه خودمان دلسوز نبوده و وسواس لازم را جهت تمیز کردن خانه به خرج نمی دهند. به اعتقاد این افراد، هر چقدر هم هزینه نظافت منزل باشد، به نوعی هدر دادن پول محسوب می شود.

در واقع باید بگوییم که چنین تصوری کاملاً اشتباه است. بکارگیری نیروهای نظافتی دارای مزایای زیادی می باشد. استخدام نظافتچی در صورت زیاد بودن متراژ خانه، نبود وقت و فرصت کافی جهت نظافت و همچنین عدم توانایی در انجام امور می تواند کار ما را بسیار راحت کند. شما درخواست خود را مبنی بر رزرو نظافتچی آقا یا خانم بسته به نوع کار خود در شرکت خدمات نظافتی ایرانیان ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت بهترین نیروهای نظافتی خود را به محل مورد نظر شما اعزام خواهند کرد.

C:\Users\m\Desktop\بلاتنم.jpg

نظافت خانه

آیا شما هم دوست دارید تا بهترین نظافت خانه و نظافت راه پله را در برای خود به ارمغان آورید؟
آیا می دانید که در نظافت منزل بایستی به چه نکاتی توجه لازم را داشت؟
از شما دعوت می گردد که مقاله و مطالب ما را تا آخر و پایان آن همراهی کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را در مورد این امر به دست آورید.
تمیزی و نظافت یکی از مهمترین آیتم های مورد توجه بسیاری از افراد می باشد که امروزه بسیاری از مردم به دنبال آن هستند.
البته این موضوع با شیوع بیماری کرونا نیز بسیار بیشتر از قبل از مردم رایج شده
و هر فردی به دنبال بهترین و مناسب ترین روش برای نظافت محل سکونت خود هستند
تا از این طریق گام موثری را برای ریشه کم نمودن این بیماری بردارند.
همچنین شما امروزه می توانید شرکت های نظافت و خدماتی بسیار زیادی را در کشورمان مشاهده کنید
که هر کدام از آنها به دنبال ارانه بهترین نظافت خانه برای شما عزیزان هستند.
اگر شما محل زندگی خود را مورد نظافت و تمیزی قرار ندهید، بی شک دچار مشکلات و بیماری های بسیار زیادی خواهید شد.
همچنین در نظر داشته باشید که فصل سرما پیش روی است و شما می توانید تا قبل از اینکه روزهای سرد برسد،

تمام منزل خود را مورد نظافت قرار دهید

و نکات مربوط به نظافت را نیز جدی بگیرید تا بهترین یک مکان امن و آرامی را برای خود و خانواده ی خود به ارمغان آورید.
استفاده از انواع مواد شوینده و مواد ضد عفونی نیز در نظافت منزل و خانه نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد
و نظافتچیان ماهر سعی دارند تا از بهترین این مواد استفاده کرده و از این طریق باشکوه ترین و بی نظیرترین محصول را برای شما به ارمغان آورند.
در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان نظافت منزل و آیتم ها مورد توجه در این امر، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

با ما همراه باشید.

نظافت خانه نظافت راه پله _ شرکت خدماتی _ شرکت نظافتی _ نظافت

نظافت خانه نظافت راه پله _ شرکت خدماتی _ شرکت نظافتی _ نظافت

بهترین زمان برای نظافت خانه و نظافت راه پله:

اگر شما نیز دوست دارید تا اقدام به نظافت خانه و محل سکونت خود داشته باشید،
می توانید این امر را در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن انجام دهید تا از این طریق بی نظیرترین نظافت منزل را برای خود رقم بزنید.
در روزهای اخیر شاهد افزایش میزان تقاضاها برای نظافت منزل هستیم
که این امر دلایل بسیار مختلفی را دارد و شما می توانید با توجه به شرایط خود، بهترین زمان را برای نظافت ساختمان خود انتخاب کرده
و بلافاصله با همکاران ما از همین وب سایت در تماس باشید.
نظافتچیان بسیار با تجربه یک چک لیستی را از نظافت خانه تهیه می کنند
تا از این طریق در کم ترین و کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به نظافت منزل شما داشته باشند
و هیچ آیتمی را از قلم نیندازند. شما نیز این موضوع را جدی بگیرید و حتما تمیزی و پاکیزگی را برای منزل خود به ارمغان آورید
تا بتوانید خودتان را در برابر بسیاری از باکتری ها و بیماری ها محافظت نمایید.
نظافت خانه نظافت راه پله _ شرکت خدماتی _ شرکت نظافتی _ نظافت

نظافت خانه نظافت راه پله _ شرکت خدماتی _ شرکت نظافتی _ نظافت

اهمیت نظافت خانه و نظافت راه پله :

یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شده است تا امروزه بسیاری از افراد به دنبال برخورداری از بهترین نظافت خانه باشند،
اهمیت تمیزی و پاکیزگی می باشد. نظافت و رعایت بهداشت یکی از اصلی ترین و اساسی ترین نیازهای هر فردی می باشد
که بزرگ ترین جامعه شناس دنیا نیز به این امر اشاره کرده
و نظافت را جزء اساسی ترین نیازهای بشریت دانسته
و جامعه بشری نیز در طول تاریخ با استفاده از مواد و وسایل مختلف به دنبال نظافت بوده اند.
امروزه هم شما می توانید شرکت های تولید کننده مواد شوینده و مواد ضد عفونی را در کل جهان مشاهده کنید
که با استفاده از ترکیبات بسیار قدرتمند سعی بر آن دارند تا بهترین این محصول را برای نظافت منزل و سایر مکان ها تهیه و آماده کنند.
شما هم می توانید فرصت را از دست ندهید و گام اولیه را برای نظافت خانه برداشته
و از این طریق احساس لذت بیشتری را از زندگی خود داشته باشید.
کارگر خدماتی _ شرکت خدماتی _ شرکت نظافتی _ نظافت

کارگر خدماتی _ شرکت خدماتی _ شرکت نظافتی _ نظافت

آیتم هایی که بایستی در نظافت خانه و نظافت راه پله مورد توجه واقع شود؟

 نظافت خانه و نظافت راه پله یکی از رایج ترین کارهایی می باشد که همکاران ما می توانند به بهترین و مناسب ترین شکل ممکن این خدمت را برای شما به ارمغان آورند.
همچنین در نظافت خانه و نظافت راه پله بایستی به یک سری از مهمترین و اصلی ترین نکات توجه شود که از اصلی ترین آیتم های مورد توجه در نظافت خانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
–         در گام اول آشغال های دست و پا گیر را جمع آوری کرده و دور بریزید
–         برای گردگیر از بهترین دستمال ها استفاده کنید که بهترین این محصولات را دستمال های نانو شکل می دهند.
–         حتما از مواد شوینده با کیفیت و خوشبو استفاده کنید تا فضای منزل را تمیزتر و پاکیزه تر جلوه دهد
–         برای ساییدگی سطوح مختلف از ابزارها و لوازم مخصوصی استفاده کنید تا آسیبی را به سطوح وارد نکنید.
نظافت خانه نظافت راه پله _ شرکت خدماتی _ شرکت نظافتی _ نظافت

نظافت خانه نظافت راه پله _ شرکت خدماتی _ شرکت نظافتی _ نظافت

نظافت خانه و نظافت راه پله خود را به دست همکاران با تجربه ما بسپارید :

میشود گفت نظافت خانه و نظافت راه پله بی شک حساسیت بسیار بالایی نسبت به نظافت محل کار یا کارخانه ها دارد
به همین دلیل نیز شرکت های خدماتی سعی می کنند
نظافتچیان خود را به بهترین و بی نظیرترین شکل تعلیم دهند تا بتوانند رضایتمندی شما را به دست آورند.
شما می توانید نظافت خانه نظافت راه پله خود را به راحتی به دست همکاران بسیار خوش اخلاق و باتجربه ما بسپارید
تا از این طریق معنی واقعی نظافت و پاکیزگی را برای خود به ارمغان آورید.
حال می توانید برای بهره مندی از تجارب و خدمات همکاران ما، سریعا ارتباط و تماس لازم را برقرار کرده و درخواست خود را به ثبت برسانید.
همچنین توصیه می کنیم که قبل از استخدام نظافتچی مورد نظر خود برای نظافت خانه نظافت راه پله در خصوص هزینه های مربوط به این امر نیز اطلاعات کافی و مورد نیاز را به دست آورید.
برای کسب راهنمایی ها بیشتری برای استخدام بهترین کارگر نظافتچی جهت نظافت خانه نظافت راه پله خود می توانید
با همکاران ما از همین وب سایت پیش روی خود در تماس باشید و اطلاعات لازم را اخذ کنید.
نظافت شرکت - شرکت خدماتی نظافتی - نظافتچی - نظافت - کارگر خدماتی

نظافت شرکت – شرکت خدماتی نظافتی – نظافتچی – نظافت – کارگر خدماتی

درباره نظافت خانه و نظافت راه پله :

نظافت خانه و نظافت راه پله و محیط داخل خانه یکی از بزرگترین و زمان برترین دغدغه های مردم برای تمیز کردن منزل خود میباشد .
که امری است که هر ماه یا در بعضی مواقع  هفته باید انجام شود اما در بعضی مواقع لازم است تا امور نظافتی منزل بطور کامل انجام گیرد،
بطوریکه تمامی سطوح در داخل خانه تمیز گردند.

اصول نظافت منزل!

نظافت منزل اصولی دارد و باید این اصول در تمام مراحل نظافت منزل و خانه رعایت شود
به اینگونه که باید برای نظافت خانه کار هارا به قسمت های کوچکتر تقسیم کنیم
سپس مرحله به مرحله کارها را انجام دهیم تا دچار سردرگمی در نظافت نشویم.
نظافت خانه

نظافت خانه

چرا باید نظافت منزل را جدی بگیریم؟

غبار روبی وسائل خانه و نظافت انواع قسمت های منزل باعث خواهد شد
تا هوای خانه به صورت مطبوع در آمد و گرد و خاک کمتری وارد ریه ها شود.
به علاوه از دید دیگر شلوغی خانه و تمیز و شیک نبود آن باعث بهم ریختگی اعصاب میشود
به گونه ای که یک خانه با وسائل شلوغ و نا مرتب روی روح انسان و شادابی او بسیار تاثیر خواهد گذاشت.

مراحل نظافت منزل

  1. گرد گیری و غبار روبی وسائل داخل خانه
  2. گرد گیری لامپ ها و لوستر ها
  3. نظافت و شستشوی فرش ها با مواد شوینده
  4. حذف گرد و غبار از روی مبل ها و زیر تخت با جارو برقی
  5. تمیز کردن دیوار ها و شیشه ها
  6. جارو کشی سطح زمین و سپس پس از مراحل بالا

موارد بالا جز موارد کلی نظافت یک خانه است

اما اگر بخواهیم به قسمت های جزئی تر نظافت یک خانه روی بیاوریم لازم است موارد زیر را نیز ذکر کنیم.

نکات جزئی نظافت خانه!

  1. تمیز کردن ماشین ظرفشویی
  2. نظافت یخچال
  3. تمیز کردن ماکروفر
  4. نظافت حمام و سرویس بهداشتی
  5. شستشوی سرویس بهداشتی و جرم گیری آن
  6. شستشو و نظافت سینک
نظافت خانه

نظافت خانه

مواد شوینده قوی برای نظافت منزل

سرکه : یکی از مواد طبیعی برای نظافت منزل که قدرت پاک کنندگی فوق العاده ای را هم داراست سرکه میباشد
شما با استفاده از سرکه برای نظافت وسائل موجود در خانه خود آنها را برق انداخت و کاملا از میکروب پاکسازی و تمیز کنید.

نظافت شیشه ها

سرکه یکی از مواردی است که میتوان با استفاده از آن میتوان لکه های آب را از روی شیشه کاملا از بین برد.
نظافت و براق سازی وسائل زنگ زد : با استفاده از سرکه میتوان زنگ زدگی وسائل را از پاک کرد

نظافت سرویس بهداشتی

از سرکه همچنین برای نظافت سرویس بهداشتی نیز میتوان استفاده کرد.
سرکه همچنین خاصیت از بین برنده بو را دارد و میتواند بوی بد داخل سرویس بهداشتی را نیز از بین ببرد.

جوش شیرین :

جوش شیرین نیز برای از پاکی چربی روی مواد به کار میرود و روش استفاده آن به این صورت است
که با استفاده از مقداری جوش شیرین و مخلوط آن با نمک میتوان چربی روی مواد را از بین برد.

نوشابه:

نوشابه علارغم اینکه یک نوشیدنی است ولی به عنوان یم پاک کننده و براق کننده نیز استفاده میشود.
و با استفاده از آن میتوان تا حدود زیادی جرم وسائل را از بین برد و وسائل را براق ساخت.

همکاری با شرکت خدماتی نظافت ایرانیان

با توجه به موارد فوق میتوان گفت نظافت منزل مهم بوده و مراحل زیادی را نیز دارا است
برای نظافت منزل خود میتوان از شرکت های خدماتی نظافتی با دارا بودن کارگرانی زبده و حرفه ای و متخصص استفاده کرد.
شرکت خدماتی نظافت ایرانیان یکی از همین شرکت های نظافتی میباشد که میتوانید از این شرکت برای نظافت منزل خود استفاده کنید.
By |2024-03-29T04:50:05+04:30سپتامبر 12th, 2018|دسته‌بندی نشده|دیدگاه‌ها برای نظافت خانه در تهران بسته هستند

درباره شرکت :

درباره ما
شرکت خدمات نظافتی ایرانیان که با نام تجاری سپهر جرجند ایرانیان در سال 1393به ثبت رسیده ( که از طریق سامانه ilenc.ir قابل پیگیری و استعلام هست ) و با اخذ مجوز های لازم شروع بکار نموده است که قبل از ثبت شرکت در قالب موسسه با نام پاک رویال شروع به کار نمود که به دلیل کپی برداری های فراوان تصمیم به تغییر نام گرفته شد و با نام نظافت ایرانیان در زمینه ارائه خدمات نظافت و امور منزل به خدمات رسانی خود ادامه داده است که هم اکنون تحت پوشش شرکت “پاک مهر نیکو منش ” با شماره ثبت : 519964 مشغول خدمات رسانی می باشد و تا به امروز هیچ شکایت و اعتراضی نداشته است که این نشانگر عملکرد عالی مسؤلین مجموعه میباشد.
توجه داشته باشید زمانی که تصمیم به همکاری با مجموعه یا شرکتی را میگیرید حتما چند دقیقه وقت جهت مراجعه به سامانه های اطلاع رسانی جهت استعلام اطلاعات ارائه شده بگذارید تا در آینده متضرر نشوید.

با تشکر فراوان
مدیریت شرکت خدمات نظافتی پاک مهر نیکو منش